tirsdag 8. november 2011

Champignonsuppe Og Nye Sko


Jeg har virkelig kommet i husmormodus i det siste (kanskje ikke på vaskefronten, men ellers). Her om dagen lagde jeg champignonsuppe fra bunnen av, etter denne oppskrifta!



Champignonsuppe i tidlig stadie...




Ferdig champignonsuppe! De røde bitene oppi er paprika (i mangel på paprikakrydder). Det var da ikke så vanskelig, dette heller! Og så sa mannen at det smakte godt, til og med!

Og så må jeg bare vise frem to av mine siste skokjøp. Jeg kom til USA med ett par høyhelte sko. Nå har de formert seg og blitt en trivelig flokk på tre.



Fine rosa og hvite high heeled saddle shoes fra Rachel Antonoff for Bass. Jeg har utbrodert litt mer om dem på min egen blogg.



Enhver dame må ha et par klassiske sorte pumps! Disse fant jeg på Nordströms på Fashion Island. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar