mandag 19. september 2011

Bryllupet vårt - Kvelden før kvelden


Jeg skrev i forrige innlegg at jeg skulle blogge om leiligheten eller sola. Vel, jeg fikk ånden over meg, og blogga heller litt om bryllupshelga vår, nærmere bestemt kvelden før kvelden. Vi feiret bryllup 6. august 2011, men feiringen startet fredag kveld med fest i mammas hage. Der ble det servert reker og det ble grillet og drukket god drikke. Familien min hadde satt opp telt og pyntet og ordnet det kjempefint! Det virket også som om gjestene koste seg i selskapet. Det gjorde i hvertfall jeg! Her er det masse bilder av et par forskjellige fotografer, nemlig flinke Silje Marie Nørsett og Hilde Hesselberg. Bildene det ikke står noe på har jeg tatt selv. Enjoy! 

Partytelt og partypeople på plass. (Foto: Hilde Hesselberg)




Vælkømmin te gards! (Foto: Hilde Hesselberg)
Rekene er servert! (Foto: Silje Marie Nørsett)
Gunnar, Marièl, Martin, Eivind og Karl Yngve piller reker med engangshansker. Lurt triks! (Foto: Hilde Hesselberg) 
 Brura er ankommet, og trives! (Foto: Silje Marie Nørsett) 
 Forlover Ingrid har det også bra. (Foto :Silje Marie Nørsett)
Sigrid, James, Kristin og Linda koser seg med god mat. (Foto: Silje Marie Nørsett) 

Gla'pynting! (Foto: Silje Marie Nørsett) 
 Linda har fått kake! (Foto: Silje Marie Nørsett) 
Vår framifrå toastmaster Line gjør research. (Foto: Silje Marie Nørsett)
Marièl er cool!
Sofie, Elise og Alf er også coole! 
Verdens søteste jenter, Stine og Eli! 
Fine Marie. 
Janina trives. (Foto: Silje Marie Nørsett) 

Nydelige blomsterdekorasjoner som tante Hilde laget ut fra noen av  blomstene etter Jon Vegards begravelse. Han var med oss på så mange måter denne fine helga. (Foto: Silje Marie Nørsett)
Ole Aksel, the man! (Foto: Silje Marie Nørsett) 
Søte Ingrid. (Foto: Silje Marie Nørsett) 
Erlend og Even. (Foto: silje Marie Nørsett) 
Sondre og tante Hilde. (Foto: Hilde Hesselberg)
 Brudgommen taler til forsamlingen. (Foto: Silje Marie Nørsett) 
Jeg har flere koselige bilder fra denne kvelden, og disse kommer i et nytt innlegg "Kvelden før kvelden - Del 2". Det ble jo blant annet kurs i vals og riktig fin kveldsstemning etter hvert! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar