lørdag 8. oktober 2011

Glimt fra en hverdag


Hei alle sammen! Nå har det gått tre uker allerede, og vi koser oss i Irvine. Dette innlegget blir uten egne bilder, siden PC'n verken akseptererer iPhone eller minnebrikken til kameraet. For ja, nå har kameraet mitt kommet, og det ser sånn ut: 

I morgen skal vi til Seal Beach og teste kameraet. Der avholdes den årlige japanske drage-festivalen, hvor tusener av folk kommer for å se eller fly drager. Det må jo være verdt å ta bilde av! 

Ellers har vi kommet inn i hverdagen. Karl Yngve koser seg på jobb, selv om han ikke får sponset stor skjerm til PC'n sin og professoren kommer for sent til forelesning. Jeg har gått inn i rollen som husfrue og badenymfe, og mener jeg er ganske god til begge deler! Kanskje jeg kommer til å trappe opp innsatsen i å finne meg noe vettugt å gjøre. ...kanskje. Hehe. Jeg har det ikke travelt, det er faktisk veldig forfriskende å ta det litt med ro og gjøre akkurat som jeg selv vil! Så vi får se. Kanskje jeg begynner å kjede meg til slutt. Uansett: For to uker siden begynte vi i blandakoret Ushinotes ved UC Irvine, et kor etter vår smak. På tirsdag som var begynte vi bl.a på et stykke av Eric Witachre som var sånn passe vanskelig, i alle fall for meg, som ikke har sunget i kor på over et år! Jaja, det hadde vært kjedelig uten litt utfordring :) Ushinotes har ingen hjemmeside, men en facebookside du kan se litt på. I tillegg har de en egen kanal på youtube. Her er et gammelt bilde av Ushinotes (uten oss, der, altså). 



I kveld skal vi inn til selve Los Angeles og spise middag hos et Islandsk par vi traff på Fullbright-lunsjen. Det blir koselig! Før det skal vi en tur på IKEA for å se om de har putetrekk til oss. Det blir også stas. Kanskje de til og med har dyner? Det hadde vært noe! Her er det bare laken og teppe oppå der igjen til dyne. Og så er den dobbel. Greit at vi er gift, altså, men det er fint å ha hver sin dyne uansett ;) 

Nei, man må vel ut å kose seg litt i finværet! Snakkes! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar