søndag 2. oktober 2011

Santa Monica

If any of our English speaking friends want to understand what we're writing here, please tell us so, and we will start writing the blog in English!

Etter å ha vært på Luncheon på lørdag dro vi videre til Santa Monica Pier. Det skulle bare mangle, ettersom Santa Monica trolig er den mest kjente stranda i LA! Det er et must å ha vært der, i alle fall for meg!





Været var ekstremt nydelig. Her er Daniel og Eryn klare til å gå opp på piren. 




Ekteparet Lervåg/Rendal på piren. For et nydelig sted!


Oppå piren ligger Pacific Park, som er en fornøyelsespark. Pariserhjulet er et landemerke for Santa Monica, og om kvelden lyser det opp i alle regnbuens farger!





Jeg elsker tivoli-ting, særlig pariserhjulet! Det er vel strengt tatt alle fargene jeg liker, og at det ser stilig ut! Det er ikke det at jeg absolutt må sitte oppi der, lissom. Jeg og KY måtte selvsagt ha et bilde av oss foran hjulet!


Fine stjerner på piren! Sånn vil jeg ha på verandaen min en gang! Hehe. 


Herlige bølger!


Etterpå skyntet vi oss videre for å rekke solnedgangen på Venice beach. Tror du vi rakk det? Følg med på denne spennende thrilleren! 
Hilsen Harefrøkna

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar